Translate

donderdag 20 juni 2013

Joepie

Joepie de poepie!
Ik ben pas jarig geweest en heb een boek gekregen om te leren hele mooie foto's te maken.
Super natuurlijk....maar ja, ik wilde jullie even gauw deze knuf laten zien. 
En had dus niet echt de tijd (lees zin) een doos met wit papier te maken. Met vensters erin.....
De flitser af te schermen en een goede lamp te zoeken.
Dus ik doe het nog maar even op mijn manier.
Foto maken met telefoon en beetje bewerken op telefoon...huppakee klaar.
Maar ik beloof  dat ik mijn uiterste best zal gaan doen om het boek goed te gaan bestuderen.
Wie weet krijgen jullie dan later een keer "prof"foto's van mij te zien.

Veel liefs,
Inez



5 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een scheet die hond!Super leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook zonder professionele foto's vind ik het reuze geslaagd hoor. Super hond. En nog een dikke proficiat met je verjaardag.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerdje heb je daar weer gemaakt! Hoe doe je het toch altijd weer! Zelfs zonder profi-foto is hij prachtig!
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoon snel doorlezen zeg ik dan maar en de tips die jou aan staan overnemen. Ik zou echt geen doos maken hoor. Witte vellen papier en luchtijd zon geven hetzelfde effect. Heerlijk hondje met een gezellig mandje lol! ManonX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die hond in zijn mandje lijkt helemaal op mijn kat Lola in positie in haar mand. Kijk hier voor de vergelijking:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.fr/2013_06_01_archive.html

    BeantwoordenVerwijderen