Translate

donderdag 15 augustus 2013

Even iets anders


Gisteren had ik even zin in iets anders dan breien. Ik had al een tijdje in mijn hoofd om
weer eens iets te tekenen of  te schilderen. Ik ben er niet zo'n ster in, maar het is 
wel super leuk om te doen. Mixed media daar had ik me nog nooit aan gewaagd.
Ach ik probeer het gewoon en als het niet mooi is dan gooi ik het toch 
gewoon weg. Het was dus afwachten of  het iets zou worden.
Ik heb gedecoreerd papier, kranten papier, wit papier, stiften ,verf, stof, vilt, lijm,
 pastel krijt, nep wimpers, kralen en keukenpapier gebruikt.
En zo begon ik aan mijn mixed media avontuur. Het is helemaal niet nodig om
Pietje precies te werk te gaan. Het mag gewoon een beetjes slordig. 
En een beetje slordig te werk gaan was voor mij een hele uitdaging. 
Maar het ging me best goed af. Wie weet heb ik vandaag nog wat zin en
tijd om nog een mixed media werkje te maken. Want ik heb er met plezier aan gewerkt.




2 opmerkingen:

  1. Nou ook dat gaat je goed af moet ik zeggen!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. For a first attempt this is marvellous. I like your wide-eyed girl and she seems to me to be in her bedroom because of the lovely patterned blue walpaper.

    BeantwoordenVerwijderen